امیرحسین و آوای نازمامیرحسین و آوای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
امیرعلی گلمامیرعلی گلم، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های ما

سه سال وده ماهگی

1395/4/25 17:12
نویسنده : مامی فرشته ها
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلای من

سه سال وده ماهگیتون مبارررررررررررررک

سه سال وده ماهگیتون همراه شد باماه رمضون وزیادحس عکس انداختن ازتون نبودوالبته غیرازمهمونی های ماه رمضون جایی هم نرفتیم ولی بعدماه رمضون بادایی علیشون وخاله ها رفتیم گرگان ،هم عروسی وهم کوه ماهیان (کوه عمه سکینه شون) ،به هممون هم خیلی خوش گذشت.آوا که عاشق هرجور حیوونیه ،اونجا کلی حیوون دیدوکلی کیف کردازخفاش گرفته تامارمولک واسب وغازو....

این هم عکس های این سفردوسه روزه مون

عمه سکینه گفت که کوهشون ابشارهم داره ،همگی راهی آبشارشدیم ،راهش یکم سخت بود ولی قشنگ بود وهوای کوه هم عالییییییییییی.البته بیشترازهمه بابایی خسته شدچون شمادوتایی تا آخربغل باباجون بودین.

این هم چندتاعکس ازتوراه آبشار

امیرحسین ودایی جون

شب وکوه موندیم وفرداصبح همگی راهی آبشارکبودوال علی آبادکتول شدیم.اونجاهم آبشارخیلی قشنگی داشت البته باپله های بسیاررررزیاد.

وباباجوووون مهربون

وچندتاعکس بالباس های کتولی 

واما یک خبرخییییییییییییییییلی بدغمگین

امیرحسین مامان وبردیم چشم پزشکی ودکترگفت چشمای قشنگ گل پسرم خیلی ضعیفه وباید عینک بزنه .

من وبابایی خیلی ناراحتیم ،من که تا یادم میافته اشکام سرازیرمیشه ،همین الان که دارم این ها رومینویسم اشکام دیگه اجازه نوشتن وبهم نمیده.بابایی هم چندروزیه همش توخودشه ودل ودماغ هیچ کاری ونداره. 

پسرقشنگم البته خیلی همکاری میکنه باهام وعینکش ومیزنه ولی خودم خیلی داغونم .خداجونم خودت کمکم کن.

این هم امیرحسینم بعدازاینکه عینکش وبراش گرفتیم.

بچم اولش خوشحال هم بودوکلی هم ذوق داشت.غمگین

خداجونم بازم شکرت سکوت

پسندها (1)

نظرات (0)