امیرحسین و آوای نازمامیرحسین و آوای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
امیرعلی گلمامیرعلی گلم، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ما

21 ماهگی امیرحسین وآوا

1393/3/20 17:43
نویسنده : مامی فرشته ها
314 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین وآوای عزیزم

شماروزبه روزشیرین ترمیشین،من وبابایی هم روزبه روزعاشقتر،این روزابالحن خیلی شیرینی که دل من وبابایی ازتوسینه پروازمیکنه میگین مامانی مامانی یا بابایی بابایی،من وبابایی هم میگیم جونم،عمرم،عزیزم،عسلم،عشقم،فدات بشم،بمیرم برات...

این هم یه عکس باماشین جدیدتون

وایستا داداشی کجامیری ؟هنوزکه نرسیدیم

خوشگلای مامان ازوقتی بیست ماهتون تموم شده دیگه شب تاصبح واسه شیربیدارنمیشن،فقط امیرحسین بعضی وقتا غرغری میکنه.

این هم ازجای جدیدتون تادربازمیشه میدوین توراه پله ودل مامان ومی لرزونین

البته آوا خانم هم بوداااا ولی تاخواستم عکس بگیرم رفت وجیم شد

هفت روزازفوت بابابزرگ می گذره .واسه مراسم هفتم بابابزرگ راهی خونه بابابزرگ شدیم.وای که چقدرخونه بدون باباجون تاریک وخاموش بود.هواخیلی گرم بود.

این هم یه عکس ازامیرحسین مشغول هندونه خوردن درحیاط خونه بابابزرگ

راستی یادم رفت بگم هندونه بعدازشیرعشق شمادوتاست وهرجایی که باشین خودتونوفوری میرسونین عزیزای مامان

وامیرحسین بعدازخوردن پنجمین قاچ ازهندونه

اه .چرااینقدزودتموم شد

هرجای خونه که قدم میذارم بایادآوری صورت مهربون ومحبتی که بهم داشتی قلبم فشرده میشه واشکم جاری .کاش هنوزبودی بابای مهربونم.

بدون شرح

یعنی دیگه من چی بگم؟؟؟؟؟

Reise Smiley

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی غزل جون
5 تیر 93 14:08
سلام عزیزم چه کوچولوی ناااازی داری خدا برات حفظش کنه خیلی از وبتون خوشم اومده اگه به دخملی من غزلی سر بزنید خوشحالمون میکنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم