امیرحسین و آوای نازمامیرحسین و آوای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
امیرعلی گلمامیرعلی گلم، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ما

22 ماهگی قندعسلهام

1393/4/21 16:02
نویسنده : مامی فرشته ها
835 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممSommersmileys

به دردونه های خوشملم .خوبین باقلاها.مبارکه 22 ماهگیتون.امیدوارم همیشه سالم وشادباشیدوبلا ازوجود نازنینتون دورباشه.

ماه رمضون شروع شده ومامانی هم امسال اگه خداقبول کنه روزه میگیره .به خاطرهمین شما توی روزبیرون نمیریدوحوصله تون حسابی سرمیره .من وبابایی هم تصمیم گرفتیم یا قبل افطارویابعدازافطار شما وروجک هاروببریم پارک تاهم شما ها بهتون خوش بگذره وهم من وبابایی روزیاداذیت نکنین.

عاشقانه های خواهروبرادر

بابایی وداداشی ودوقلوها

وبدون شرح:

مرواریدهای پسرگلم

توی خونمون دیگه جانیست این دوتافسقل صندلی هاشونو آوردن روی میز.البته چندبارهم زمین خوردن ها ولی نمیدونم چرا نمیفهمنخطا

 پسمل خوب مامان

و بازهم...

زهراجون (دختردایی)اولین سالیه که امسال روزه گرفته.اومده بودخونمون وشماها هم همینطورازسروکولش بالامیرفتین.قبول باشه عزیزم

 

تازگی هاهم یادگرفتین میرین روی اپن آشپزخونه. این و دیگه کجای دلم بزارم آخه عروسکای من. تازه اون بالا باهم دعواهم میکنین.خداخودش حفظتون کنه چون میدونه دیگه ازعهده من خارجه.....

البته این فتح بزرگ یه دوسه دقیقه ای طول میکشه ولی خب خواستن توانستنه دیگه....چشمک

امروزاومدم اینجا ازعادات ورفتاراتون کمی بنویسم که ممکنه یادم بره. والانم شاید پراکنده بنویسم .شماببخشید.

  • بچه های گل من موقع تماشای تلویزیون عادت دارن یا سرپا نگاه کنن یا خوابیده.اونم روبالش خودشون ویکسره هم صفحه تلویزیون روغرق دربوسه میکنن ومامانشون هم روزتا شب تمیزمیکنه.هیچ مدل دیگه ای هم قبول نیست.
  • ازبین وسایل خونه عاشق جاروهستن ودستمال مرطوب .یکسره یه دستمال (دمال)بایدتوی دستشون باشه وهی دماغ وصورتشون وباهاش پاک میکنن وهی کمک مامانی میکنن ومیزوتلویزیون روباهاش تمیزمیکنن.
  • وقتی شربت یادوغ میخورن حتما باید یه خورده به فرش تشنه هم بدن اگه نشد یا من نزاشتم بایددستشون روبزارن توی لیوان وبعد روی مبل یافرش یامیزبکشن.
  • عاشق اینن که دریخچالوبازکنن وخرده ریزازتوش دربیارن(مخصوصاشیشه های شربت وقطره های چشم وبینی)
  • عاشق حمام وآب با(آب بازی)هستن وازتوی آب نمیشه آوردشون بیرون.
  • عاشق بدوبدو هستن ومرتب دنبال هم می دون .مبلا روجابجا می کنن.خدايیش موقع جاروزدن خودم خیلی راحت نمی تونم جابجاشون کنم ولی این وروجکااااااااااااا ماشالله......
  • عاشق ددر وماشین سواری وبازی با تمام اعضا وجوارح ماشین هستن که اگه زبون داشت شکایتا میکرد دیگه.
  • عاشق پارک.ازجلوی پارک که ردمیشیم دوتایی شروع میکنن.آوا پشت سرهم میگه پارک ،پارک .... امیرحسین هم بدون وقفه میگه تاب تاب عباسی تاب تاب عباسی (خیلی هم بامزه میگن)
  • عاشق اینن که اسباب بازی بدست بیان توآشپزخونه صدام کنن وقتی برگشتم طرفشون پرتش کنن زیزکابینت وخودشون فرارکنن.
  • هرچی روخراب میکنن مثلا تخلیه ابرداخل عروسک وبالش و... ومیریزن توی خونه
  • والبته من درجستجوهای گاه وبی گاهم درکشوهاو زیرتخت وکابینت همیشه چندقاشق ولیوان پیدامیکنم.
  • عاشق بازی بادکمه های لباسشویی اند
  • امیرحسین عاشق دسته پلی استیشنه .همیشه امیرعلی یه دسته خراب بهش میده تابزاره بازیشو کنه وگرنه...
  • هرکی میادخونمون موقع رفتن دنبالش گریه میکنن(آوابیشتر)
  • عاشق موس لپ تاب هستن
  • روزی چنـــــــــــــــــــــــــــــــــــدبارلباسای خودشون وکشوی داداش امیرعلی روخالی میکنن وبعدهم خودشون میان وگزارش میدن.
  • و.....

کاشکی ما بزرگترا کمی یادبگیریم ازاین آینه پاک وبی غل وغش وجودشون که عشق رو که دوباره به بزرگتراشون هدیه میدن .عشقی که خداوند توی وجودشون گذاشته یه تیکه ازبهشته با عطروبوی الهی.

دوسسسسسسسسسسسسسسسسستون دارم

هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (1)

نظرات (0)