امیرحسین و آوای نازمامیرحسین و آوای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
امیرعلی گلمامیرعلی گلم، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ما

35 ماهگی نفس هام

1394/5/15 18:01
نویسنده : مامی فرشته ها
501 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوب من...

بازهم سپاس...بازهم شکر...وبازهم...وبازهم...وبازهم...

شکرت که هستی...

شکرت که هستم وستاره هام هستن...

شکرت که همه ایناروبه من دادی،شکرت که دنیااااا رو به من دادی

مراقبمون باش مهربانم...

عزیزای مامان توی این ماه یه سفرداشتیم به شمال ویه سفرهم به مشهد.باخونواده های دایی جون وخاله جون.

خیلی هم شیطونی کردین وآتیش سوزوندین شما وروجک ها.

واما عکس ها:

تابستان 94 ،دریای فرح آباد

عزیزای دلم حسابی اون چند روزبهتون خوش گذشت وتاجایی میتونستین بازی میکردین وشبها ازخستگی میوفتادینخسته

006.gif

آخرهم نفهمیدم این راه قراربود به کجابرسهمتفکر

باباجون وجوجه ها

امیرحسین و خاله جونبوس

zandkastelen10.gif

وامیرحسین وآوا ی خسته خواب آلود

totalgifs.com barrinhas gif gif l_dv01ab.gif

واما این مسافرت سه روزه ماهم به پایان رسیدوشماها هم حسابی پوستتون سوخته بود چون نه اجازه میدادید کرم براتون بزنم ونه کلاه وروسرتون نگه میداشتین ولی خوشحالم که حسابی کیف کردین وخوش گذروندین خشگلای مامان

totalgifs.com barrinhas gif gif barra82.gif

چندروزبعدازاینکه ازشمال برگشتیم با بابابزرگ وعموها(عموحسین وعموعلی وعمورسول)وعمه سمیه شون رفتیم جنگل النگ.هوا عالی بودوتعدادبچه ها هم زیاد.وشماها خیلی با نازنین وپارسا بازی کردین .

آوا جون ونازنین جون وامیرحسین خان وپارساخان:

ویه عکس عشقولانه ازعشق هام

خنده زورکی دوقلوها،خنده به شرط پفکخندونک

ویه عکس دسته جمعی ،البته داداشی توی ماشین خواب بود واحسان هم مشغول عکس گرفتن بود...

وپسمل خستگی ناپذیرمامانی.

جوجه های مامان یه سفرچهارروزه هم رفتیم مشهد،بادایی جون وخاله ها.البته یکم اذیت کردین به قدری که باباجون گفت دیگه شماهارومسافرت نمیارمغمگینولی عزیزای دلم نگران نباشین ،باباجون تقریبا بعدهرمسافرتی انقدر که شماها اذیت میکنین این حرف ومیزنه ولی زود یادش میره .پس عسلای من همچنان به آتیش سوزوندنتون ادامه بدین فداتون بشم من

                                                        

دوستون دارم هزارتاااااااااااااا فرشته های نازم.

پسندها (1)

نظرات (0)