امیرحسین و آوای نازمامیرحسین و آوای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
امیرعلی گلمامیرعلی گلم، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ما

روزپدرمبارک

1393/2/23 13:54
نویسنده : مامی فرشته ها
2,595 بازدید
اشتراک گذاری

پ مثل پناه،پ مثل پدر.همانکه نبودنش مرگ غرورمان رارقم زده وجای خالی اش،اندوه باربرسرمان هوارمیکشد!

کاش ماهم پدرداشتیم!تابجای خیرات،هدیه میخریدیم وبجای روزت مبارک،نمیگفتیم:روحت شاد

روزپدرمبارک

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.محمدعزیزم روزت مبارک

این روزرا به پسرگلم امیرعلی ومردکوچکم امیرحسین خان هم تبریک میگم.

همسر عزیزم!

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را،

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم.

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم.

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

 

باباجون دوستت دارم

راحت نوشتیم بابا نان داد بی آنکه بدانیم بابا برای نان همه جوانیش راداد.برای شادی روح همه باباهای دنیاکه دیگه هیچ وقت پیش مانیستندیه دسته گل به زیبایی سوره حمدبفرستیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)