امیرحسین و آوای نازمامیرحسین و آوای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
امیرعلی گلمامیرعلی گلم، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ما

30 ماهگی

1394/3/3 18:24
نویسنده : مامی فرشته ها
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشک های کوچول موچولوم

امروزآخرین روزازسال 93 هست وشما 30 ماهه هستین.امشب ساعت 2:15 سال تحویل میشه و وارد سال 1394 میشیم .امیدوارم امسال سال خوب وخوشی برای همه وهمچنین برای ما باشه. درکمال صحت وسلامتی به همه اهدافی که داریم برسیم.خلاصه سال شاد وهمراه با اتفاقات خوب داشته باشیم.انشاالله.

واما ازوقایع وشیرین کاریها وشیرین زبونی های این ماهتون بنویسم:

  • مشغول خونه تکونی هستیم یا باهم دعواتون میشه ،یا آب میخواین یا جیش دارین یا گرسنه میشین و... من همش وسط کارام باید بدوبدو به شماها برسم.ازبس آب میخوردید 5دقیقه پیش دستشویی بودیم دوباره میگین مامااااااااااان جیش دارمخندونک. من: ای خدااااااااا نمیذارین به کارام برسم.کچل
  • همش میرین شیلنگ دستشویی رو میگیرین وشیرو تا ته بازمیکنین.مووووووش آب کشیده میشین .منم همی بایدلباساتونو عوض کنم ودعواتون کنمعصبانی.شماهم هی لج میکنین وبداخلاقی میکنی.
  • صبح تاشب توبیداری دعوامیکنیدِ،شب هم توی خواب کابوس میبینیدوجیغ وداد میکنید."مامان ازمن گرفت،بده من اون مال منه،مامان همشو خوردو..."
  • امیرحسین خیلی حامی آوا است ،اگه آوا روتنبیه کنم خیلی ازش طرفداری میکنه ومیاد به من میگه مامان قول میده دیگه کاربدنکنه،مامان قول میده،مامان ببخشش.اما آوا اگه امیرحسین کار بدی کنه که من عصبانی بشم میگه:مامان بذارش توکوچه ممدقلی ببرش.اما هردوتون قلب های مهربونی دارینمحبت
  • یه دستشویی دودقیقه ای هم نیم ساعت طول میکشه.اون تو همه کارمیکنین غیرازکاری که باید

جوجه ها ومادرجون

دوقلوها درنمایشگاه اجلاسیه شهدای شاهرود

امیرحسین درنمایشگاه اجلاسیه شهدای شاهرودآوا درنمایشگاه اجلاسیه شهدای شاهرود

پسندها (1)

نظرات (0)